2014. március 26., szerda

18. fejezet: A tükör

Amikor megcsörrent a vekker, és lassan kinyitottam az alvástól még nehézkes szemeimet, az egész szobát betöltő fényáradat fogadott. Az ablakon át hatoltak be a fénysugarak. Este elfejtettem behúzni a sötétítőket, így csak egy vékony csipkefüggöny szűrte meg a szobába áramló nyári napfényt. Az óra még csak 7:30-at mutatott, de a július elejei Nap már egy órája felkelt. Felültem és kinyújtóztattam kezeimet. Csontjaim ropogtak a hosszú éjszakai mozdulatlanság után, és megteltek élettel. Felkeltem, és a fény forrása felé sétáltam. Elhúztam a függönyt, és kinyitottam az ablakot. Friss, virágillatú levegő tódult be a szobába és a tüdőmbe. Langyos szellő simogatta az arcom, és a hátam, mikor megfordultam. A fürdőszobába belépve magamat pillantottam meg a tükörben. Közelebb léptem, hogy szemügyre vegyem, ezt az enyhén kopaszodó, élete teljében lévő arcot. Még mindig egy jóképű férfi nézett vissza rám, de már rég nem azokkal az élénk, kíváncsi szemekkel, mint annakidején.
Azután megláttam valamit a hátam mögött. Először csak homályosan látszódott, aztán ahogy hunyorítottam egyre élesebbe rajzolódott ki a körvonala. Egy világoskék alak állt ott, hosszú fekete hajjal, rezzenéstelen arccal meredt rám a tükörből. Embernek tűnt, de valami hiányzott belőle, ami emberivé tette volna. Becsuktam a szemem, abban reménykedve, hogy mikor újra kinyitom, eltűnik. ”Nem lehet itt, nem lehet itt Hannah, ez képtelenség”- gondoltam, és felnyitottam a szemem. Az ijedtségtől minden levegő kiszorult a tüdőmből, képtelen voltam lélegezni. Mialatt csukva volt a szemem, a lány közelebb jött, és már közvetlenül a hátam mögött állt. A vállam fölött láttam a sápadt arcot, és ekkor vettem észre, hogy a tengerkék szemek íriszéből hiányzott a pupilla. Ez volt tehát, ami hibádzott a valódiságában. „Ezt csak képzelem, ezt csak képzelem”- ismételgettem magamban, de a hideg fuvallat a nyakamnál Hannah minden egyes lélegzeténél az ellenkezőjét bizonyította. Ezután éreztem, hogy két kőkemény, jéghideg márványkar a derekamat érinti, körbefonja és szorítja. Egyre csak szorosabban és sorosabban karolt, szörnyű fájdalmakat okozva.
-         Engedj el!- nyöszörögtem
-         Soha – suttogta a lány, és éreztem jéghideg leheletét a hátamon- Az enyém vagy, az enyém maradsz örökre.
-         Ki vagy te? Mit akarsz tőlem?- kérdeztem, és ekkor sikerült kissé megfordítanom a törzsemet, hogy a saját szememmel is láthassam, amit eddig csak a tükörben. Amikor végre a fejemet is elfordíthattam, és ránézhettem a lányra, nem volt ott semmi. Csak a fehér csempék csillogását, és az ajtót láttam. Hannah eltűnt, a kezei többé nem szorítottak. Hangosan ziháltam, ahogy megint tudtam lélegezni.
Nem mertem visszanézni a tükörre, féltem, hogy újra ott lesz a lány, folytatja a szorításomat, satukezeivel kiszorítja belőlem a szuszt, és itt halok meg a saját fürdőszobámban. Végül mégis belenéztem a tükörbe. Nem állt már ott senki, de az ajtó, amelyet az előbb még biztosan zárva láttam, most nyitva volt. Kirohantam a fürdőszobából, be a nappaliba. A telefonért nyúltam, és remegő kezekkel az intézetet tárcsáztam. Egy női hang szólt bele:
-         Halló! Berton Faith Elmegyógyintézet
-         Halló, Marienne, Dr Dannon vagyok. Hannah bent van, minden rendben vele?- kérdeztem idegesen
Doktor úr, kire gondol?- kezdte értetlenül Marienne nővér.- Nincs Hannah nevű betegünk…

2 megjegyzés :

  1. Úristen. Ez nagyon durva. Egyenesen hátborzongató. Horrorisztikus. Kifogytam a szinonímiákból. Na jó talán még a félelmetes, hajmeresztő, sokkoló...
    És abbahagytam. :)
    Nagyon tetszett! Passzol a kép is hozzá. :)
    Mikor jön új fejezet? Várom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a jelzők tetszenek! :) Köszönöm szépen. Nem tudom, mikor tudom felrakni a kövit, de próbálom minél hamarabb.

      Törlés

Kingdom Hearts Riku Keyblade 3 Kingdom Hearts Riku Keyblade 3 Kingdom Hearts Riku Keyblade 3