2014. január 13., hétfő

6. fejezet: Joannie

(Abbahagyom a fordítást, mert nagyon sok időmet elveszi, és nem hiszem, hogy szükség lenne rá. Ha mégis kell valakinek, írjon a chaten vagy e-mailt nyugodtan. 
I stop translating the chapters because it takes too much time, and I don't think it's needed anyway. If anyone needs it, write into the chat box or an email.)

Ledobtam a papírlapot az asztalra és az ajtó felé fordultam.
-         Don, kérlek, vidd ki Joannie-t, és vezesd az udvarra egy kis friss levegőt szívni!- mondtam az ápolónak, aki megfogta a lány csuklóját. Joannie az ápolóra mosolygott, ám még abban a pillanatban visszaváltott az eredeti dühös nézésére. Furcsának véltem, ám azt hittem, hogy csak a szemem káprázott. A férfi végül kivonszolta a lányt az irodámból
-         Megöllek, a végén úgyis megöllek!- visszhangozták a falak a dühös Joannie halkuló üvöltését, ahogy egyre távolabb kerültek az irodámtól.
Elléptem Hannah mellől, és leültem szembe vele a székembe. A lány nem nézett rám, csak a papírt bámulta, amire előtte írt. Én bekapcsoltam a számítógépemet, és a Hannah River nevű dokumentumba elkezdtem beírni a mai nap történését. Nem tudtam, mit mondjak a lánynak, kellett egy kis idő, hogy gondolkodhassak. Nem tudtam, hogy megbüntessem-e, és hogyan. Hannah dokumentuma rendkívül hosszú volt. 13 éves kora óta mindig lejegyeztem, ha valamit tett, hátha kiderítem milyen rendszer alapján cselekszik. Diagnózist is próbáltam kiállítani, de semmilyen mentális betegség leírása sem illet teljesen rá.
Amikor befejeztem a gépelést, bezártam a dokumentumot, és a lány felé fordultam. Hannah még mindig nyugodtan ült a székben a hálóingjében, és a papírlapot nézte.
-         Hannah, figyelj rám!- mondtam. A lány felemelte a fejét, és rámnézett. –Nem értem, miért gondolod, hogy Joannie megérdemelte, amit tettél vele, de szeretném tudni.- egy pár pillanat csönd után Hannah tölcsért formált az egyik kezéből, és a másik keze mutatóujjával belenyúlt a tölcsér közepébe, és ki-be húzogatta az ujját, közben egyre csak engem nézett. Félreérthetetlen volt, amit mutatott.
-         Joannie? – elkerekedett szemekkel kérdeztem.- De mégis kivel?- Hannah az ajtó fele mutatott, és egy hajtincset a szája felé tett bajuszt formázva. Tudtam, kit akar utánozni.- Donnal?! Az lehetetlen. Mikor és hogyan történhetett szerinted ez?
-- Hannah felállt, lefeküdt a földre, talpra húzta a lábait, vonaglott és kéjes hangokat hallatott. Fehér combja kilátszódott a hálóingje alól.
-          Elég legyen!- kiáltottam bosszúsan, pedig, hogy teljesen őszinte legyek, tetszett a látvány. Ahogy ott feküdt, mellei puhán két oldalra dőltek, ami a vékony szövet alatt jól látszódott. Csodálatos….gondoltam, de kényszerítettem magam, hogy ne gondoljak ilyesmire. A lány még mindig nem hagyta abba a nyögdécselést.-   Fejezd be, Hannah, értem mit akarsz mondani! – mondtam kicsit nyugodtabban A szobában történt, és te végignézted.
A lány visszaült a székbe, mintha mi sem történt volna az előbb, és nyugodtan bólintott. Ezután a jobb mutató és hüvelykujját a másik keze gyűrűsujjára helyezte, mintha jegygyűrűt próbálna mutogatni. Rögtön megértettem, mit akar ezzel mondani: Don házas volt, és ezért Hannah szerint bűnhődnie kellett a csábító lánynak.
A telefonhoz fordultam, és tárcsáztam.
-         Don? Kérem, jöjjön fel az irodámba, beszédem van önnel!
Soha többé nem láttam a férfit.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kingdom Hearts Riku Keyblade 3 Kingdom Hearts Riku Keyblade 3 Kingdom Hearts Riku Keyblade 3