2014. január 17., péntek

7. fejezet: Patrick

Miután leküldtem Hannah-t Miarienne nővérrel, csörgött a telefonom. Felvettem, és egy ismerős hang szólt bele. Sarah, a volt feleségem.
-         Richard, azonnal be kell jönnöd a kórházba! Patrickről van szó…- mondta kétségbeesetten, levegőért kapkodva.
-         Mi történt. Sarah, nyugodj meg, és mondd el, hogy mi történt Patrick-kel!
-         Balesete volt. Leesett a motorjáról.
-         Milyen motor? Te vetted neki?
-         Az, az most mindegy, gyere azonnal a fiadhoz, a Saint Lucas Kórházban vagyunk!- ezzel letette a telefont.
Gyorsan felkaptam a kabátom az akasztóról, futottam a liftig, és onnan ki a kapun. Beszálltam az autómba, és amilyen gyorsan csak tudtam, elhajtottam a Saint Lucas Kórházhoz. Ott Kiszálltam és a recepcióhoz mentem, ahol egy göndör hajú, testes fekete nő ült.
-         Elnézést. A fiamat keresem, nemrég hozták be. Patrick Dannon.
-         A harmadik emeleten a 352-es szobában fekszik.
-         Köszönöm.
Ezzel felrohantam a lépcsőn, be a 352-es szobába. Ott feküdt csukott szemekkel a fiam. Rövid barna hajú, jóképű fiú volt. Korához képest alacsony és éretlen volt, nekem mégis hihetetlen, hogy abból a pöttöm kisfiúból ilyen nagy 15, majdnem 16 éves fiú lett. Mindenben rám ütött, ami a természetét illeti. Csöndes volt, ritkán járt el szórakozni. A lányok se érdekelték még. Leginkább a könyveit bújta, amik legnagyobb része a pszichológiáról szólt. Pszichiáter akart lenni, ahogy én. Ennek egyrészt örültem, másrészt viszont meg akartam őt védeni attól a sok szörnyű élménytől, ami elkerülhetetlen egy pszichiáter életében. Igen nehéz munka ez a léleknek.
Az ágy melletti széken ült Sarah és mellette Thomas, az új, gazdag, nyálas barátja.
-         -----  Richard, végre, hogy itt vagy!- Sarah a nyakamba ugrott, mintha még mindig a férje volnék. Thomas ezt nem nézte jó szemmel, és ez engem rendkívül szórakozatott. Utána elengedett és folytatta-, Azt mondták, felépül pár hét alatt. Egyelőre eszméletlen, és eltörte a lábát és a karjait- fejezte be, és láttam, hogy csak nemrég hagyta abba a sírást.
Közelebb mentem a fiamhoz, és megsimogattam az arcát. Meg se moccant.
-         Sarah, mi történt pontosan? Milyen motorról bezséltél?
-         Thom…
-         Vettem neki egy motort- szakította félbe a nőt Thomas.- nagyfiú már, és kell, hogy férfias dolgokat csináljon! És egy figyelmetlen vezető elütötte. Nem az ő hibája volt.
-         Még csak 15 éves, jogosítványa sincs, hogy engedhetted ezt, Sarah?
-         Én….nem tudom, olyan ügyesnek tűnt, nem gondoltam, hogy ez lesz.
-         Sarah, én….
-         Felesleges vitatkoznunk. Történt, ami történt, a lényeg most, hogy minél hamarabb felébredjen, és hogy meggyógyuljon. Nem tesz jót, ha itt vitatkoztok előtte.- Mondta hihetetlen higgadtsággal Thomas. Neki könnyű, nem az ő fia.
Hirtelen ajtónyitódást hallottunk, és amikor odanéztünk egy szőke lány állt ott, farmerban és egy bő pulóverben., kezében egy csokor színes virággal. Ismertem ezt a lányt. Bár szőke volt, és fiatalabb, szemei meg barnák, mégis rettenetesen hasonlított a nővérére. Ugyanaz az ijesztő nézés, amit már úgy ismertem. Vajon mit keres itt Hannah húga?- gondoltam magamban
-         Jónapot kívánok! Mary vagyok, Patrick barátnője- mondta, és elmosolyodott.

2 megjegyzés :

  1. Drága Annie!

    Egyszerűen imádom, szinte falom a sorokat, mígnem észreveszem, hogy a végére értem. Az előző fejezet volt a kedvencem, mikor Hannah "elmondta" , hogy kit tett Don az egyik betegével.
    Nagyon várom a következő részt! :)

    Ölel,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dorothy!
    Nagyon örülök, hogy tetszik a történetem, és köszönöm a szép szavakat :) Nemsokára jön az új rész.

    VálaszTörlés

Kingdom Hearts Riku Keyblade 3 Kingdom Hearts Riku Keyblade 3 Kingdom Hearts Riku Keyblade 3